Wednesday, November 17, 2010

funny construction mistakes

gambar-gambar ni bukan photoshop tau........




cuba fikir,kenapalah diaorang ni tak cat dari dalam kolam je hahahah...

this is what we call as a "modern toilet" hahah.......it provides astro and air cond huhu...

i think two men can't use it at the same time hehe..


"Two roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down one as far as I could
To where it bent in the undergrowth...."

-the road not taken...a poem that i learned at high school hahah..see..the road that my teacher told me really exist!

can you think,it is safe to use this bridge?

haha.....terlepaslah perompak.....

cukup sebulan,mesti tiang ni tombang hahaha....hafeezz la yang langgar...


where is my windows!!!


boleh pulak tiang najis kat tengah jalan hahaha...macam klinik je ni...

teringat pulak kat initial d.....tempat macam ni la biasanya tok hai dapat potong lawan...

macamana nak sambung ni??ahahhaha.....ni mesti ada rasuah ni...


hafeezz tak taulah apa fungsi buat macam ni......macam game daytona la pulak....


No comments: